👁‍🗨 You Might Also Like 👁‍🗨

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

16 May 2020

selamat hari guru

📅 16 May 2020 | 🕕 2:44 PM | 12Comments 💌
(LG, 2020)

ASSALAMMUALAIKUM & GOOD DAY
Hi my followers and silent readers!

Selamat Hari Guru kepada semua guru! 💖
 
Terima kasih cikgu, teacher, sir, ustaz, ustazah, prof, puan dan encik lecturer, tak lupa juga guru pertama saya iaitu Emak & Abah saya yang pernah mengajar saya sebelum ini dari tak kenal huruf a-z tak kenal nombor 1-10 tapi dengan tungkus lumus dan jasa semua guru, Alhamdulillah saya dapat mengenal dan kini giliran saya pula untuk mengajar ilmu ini kepada pelajar-pelajar saya.Sungguh menjadi seorang guru ini mengajar saya erti kesabaran dan keikhlasan dalam membentuk dan memahami seorang pelajar. That's why saya sangat RESPECT kepada semua guru-guru! Anda semua HEBAT !!! 💖 

Selamat Hari Guru kepada barisan guru dan management team Little Genius Islamic Pre-School. Terima kasih kepada semua parents yang mempercayai guru-guru kami dalam mendidik anak-anak kalian. 

Selamat Hari Guru kepada Nenek saya yang telah mendidik berpuluh generasi pelajarnya sehingga menjadi orang yang berjaya dan berbakti kepada masyarakat dan negara. Kepada semua guru-guru, teruskan usaha anda mencurah ilmu dan berbakti kepada negara dalam melahirkan insan-insan yang cemerlang dan disegani masyarakat. Pengorbanan anda tidak dapat ditandingi dan akan dikenang sampai akhir hayat 😘

: written by E y n a P u z i :

12 comments:

  1. Selamat teacher's day, ticer Ina 😁

    ReplyDelete
  2. Happy Teacher's Day to all the amazing teachers out there. You guys are amazing.

    ReplyDelete
  3. Betul tu emak dan ayah jadi guru pertama.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Guru. Mak Ayah, isteri, anak2. semua menjadi pengajar. terima kasih jugak kat hangpa utk mengingatkan pengajar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih zulhilmi. Yes kita semua pengajar dan pelajar 😁

      Delete

Hi please share your thoughts. Thank you so much! 😉