👁‍🗨 You Might Also Like 👁‍🗨

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

11 July 2016

my big dreams

📅 11 July 2016 | 🕕 2:34 PM | Comment 💌
(Banting, 201X)

(Harapan, 2016)
.
.
.
Ini inspirasi tulisan Eyna Puzi :

 my big dreams 

ini impian besar aku
memang besar
sampai aku kadang kadang tak yakin
sampai aku kadang kadang tak kuat
tapi daripada impian besar aku ini, aku dah berjaya capai
sebahagian dari yang besar ini
sebahagian bermaksud hanya kejayaan kecil je. sikit sangat
hidup aku sekarang memang kosong
hidup aku naik turun
pernah naik sekejap je
turun memang berganda ganda jatuh
tahun 2016 ini merupakan tahun jatuh aku
aku jatuh dengan kejayaan sebelum ini
bila jatuh baru tahu siapa lawan siapa kawan

bila kau jatuh dan nak bangun balik, orang yang tolong kau memang sikit
tapi yang tolong kau ini la, orang orang yang setia dengan kau
hargai orang orang itu

dan mungkin ini ujian aku
aku lambat untuk rasa nikmat kejayaan yang lama
takpe, aku redha. aku sabar. aku kena kuat
aku kena percaya rezeki itu luas
kena kayuh. kena gali. kena kejar
doakan aku
just doa

Inspirasi Tulisan Eyna Puzi :
Lepas belek nota strategi hidup

: written by E y n a P u z i :

No comments:

Post a Comment

Hi please share your thoughts. Thank you so much! 😉